Thursday, October 9, 2008

Voi scrie in Octombrie

Nu am scris demult, de la postare mea veche despre doua pareri diferite cu prezentarea parlamentara RM in UE si imi cer scuze pentru aceasta intarziere. Au avut loc evenimente interesante - audieri in Parlamentul european si briefing in Congresul SUA privind democratia in RM, discutiile privind noul acord intre UE si RM si altele. Din pacate acum voi fi ocupat un pic, urmeaza si o Conferinta pe Moldova in UK, la Wilton Park Conference (FCO). Sper sa reusesc sa scriu ceva in octombrie. Ne auzim de bine. Vlad (Nu mai dati click pe Read More, e atat)

2 comments:

Anonymous said...

cu tot respectul, dar cred ca a cam trecut octombrie:)! demonstra-ti-ne ca santeti mai bun decat majoritatea generatiei nascuta in anii 70 din RM si furniza-ti-ne idei mai des. stim ca puteti.

numai respect!

Vlad Lupan said...

Nu am scris pentru ca am... prea multe idei:) Azi postez si va fi clar unde am pus o parte din aceste idei. O alta parte sunt puse acum pe alte documente.

Si as vrea sa sugerez ca nu, nu sunt mai bun decat - sunt parte a - generatiei din anii 70, tot asa cum pana la mine si dupa mine sunt generatii. Nu exista generatii rele, sau cum am mai auzit de cateva ori, cele care au "colaborat" sau "nu au colaborat", etc.

Stiu ca exista oameni buni si nu prea in orice generatie.

Acum insa revin cu ideile mele - la blog!