Friday, April 18, 2008

Despre comentarii si viitoare postari

Incep cu raspunsul la un comentariu din 4 aprilie. In primul rand scuze pentru raspuns intarziat, dar odata cu raspunsul, vedeti si planurile mele mai jos - UE, mass-media si multe altele:


AnonimAnonim spunea...

salut nu te supara:)
mie foarte mia placut ca pe blogul acesta in primul rind se vede activizatie, si ca dm-ta poti scrie posturi fara ascunzisuri.
um moment as dori sa vedem texte pai detalitate. caci si in stinga Nistrului se intereseaza cu opinia de profesionalisti:) respect man!

04 aprilie 2008 13:00

Raspund pe blog, dar voi da si ceva informatie despre UE, mass-media si altele pentru toata lumea.

Multumesc pentru comentarii:

In primul rand multumesc frumos pentru comentarii. Nu am adus toate comentarile, pentru ca ar fi luat spatiu, dar au fost si va multumesc foarte mult. Ma bucur de interes si simt ca nu scriu degeaba – acest fapt ma incurajeaza si va sunt recunoscator, deci nu pot sa ma supar, invers, ma bucur. Nu ma voi supara nici la critica, pentru ca si din unele critici poti invata ceva bun, din altele poate ca nu, dar cred ca e important ca toti sa se bucure de dreptul la o parere – cred ca putem si trebuie sa avem opinii proprii, chiar daca diferite.

Voi incerca sa scriu mai detaliat cand pot, dar deoarece este blog, e greu sa scrii texte mai extinse. Exista si pareri diferite – ca nu trebuie sa scriu atat de detaliat – cati oameni atatea pareri. Totusi, stiu ca foarte multa lume parcurge internetul in stil rapid, deci scurt – asa ca voi veni cu un compromise cunoscut bloggerilor cu experienta – voi modifica blogul meu astfel incat voi incerca sa vin cu introduceri mai scurte, care sa fie urmate de un link - "read more" – acesta va deschide tot textul, daca cineva va fi interesat.

DAR, iata un detaliu tehnic neplacut - vreau sa va avertizez ca de acum incolo acest link “Read More” va aparea si la sfaristul textelor mele mai vechi (chiar daca ele vor fi afisate complet). Deci textul va fi afisat complet, nu doar capitolul introductiv – indifferent de aceasta, dupa tot textul complet va urma, totusi, si Read More – din pacate aceasta este o deficienta a Blogger-ului. Nu este ce sa citesti mai mult pe psturile vechi, dar moddificarile la template introduc oricum acest Read More si astfel iese contrariul. Oricum, nu va faceti griji, pentru ca aceasta eroare va fi valabila doar pentru postarile mai vechi.

Despre comentariile privind MD-NATO – vedeti interviul meu la BBC (link-ul mai jos):

Privind comentariile la subiectul Summitului (CPEA/NATO) de la Bucuresti, nu am reusit sa scriu, dar dar am facut altceva – din pacate nu ma postat la timp pe blog, dar am fost intervievat pe data de 7 aprilie 2008 de Liliana Vitu de la BBC. Vreau sa multumesc BBC-ului si Lilianei Vitu pentru interviu, dar si profesionalism. De altfel, asemenea interviuri pot fi ascultate si direct pe Internet (fara nevoia de a te afla in raza statiilor orasenesti FM).

Interviul cu mine poate fi gasit la adresa:

http://www.bbc.co.uk/romanian/moldova/story/2008/04/080407_interviu_lupan.shtml

- dar dupa ce se deschide pagina introductiva, va fi nevoie sa-l deschideti in format audio, ca sa–l auziti (vedeti inca un link in josul paginii introductive). Daca nu gresesc, in afara de conexiune la internet, veti avea nevoie de Windows Media Player (care e deja pe Windows) sau de RealPlayer. In acest comentariu am explicat, desi (NB) tot pe scurt si evident fara sa acopar mai multe subiecte, ce cred despre aparitia Moldovei oficiale la Summit.

Voi scrie si despre UE, conflictul transnistrean. drepturile omului, mass-media:

Voi scrie nu doar depsre NATO. Am absolvit facultatea de RI si Integrare Europeana si am fost in permanenta interesat de subiectul integrarii europene, l-am urmarit, atat cat am reusit, evident.

In alta ordine de idei, am fost si negociator in formatul official, pe atunci pentagonal, de solutionare a conflictului transnistrean. Deci, va urma…

Am fost anterior referent si Director general adjunct pe OSCE, CFE/FACE (si NATO). Deci, nu numai ca m-am implicat plenar in subiectele ce tin de retragerea trupelor ruse, dar si in cele general OSCE-iste, inclusiv subiectele drepturilor omului, in particular al minoritatilor nationale si libertatii mass-media – nu numai in Moldova (dar si in 3 Misiuni OSCE in care am participat).

Acum ma voi implica si mai activ pe toate temele de mai sus, primele pe lista fiind, pentru moment, UE si mass-media – vedeti saptamana care vine (21-25 aprilie 2008), poate ca vin cu ceva nou.

…Dar, din pacate, voi scrie mai rar:

Mai este si factorul implicare vs timp. Din pacate toate aceste activtati ale mele ma limiteaza in timpul dedicat pentru blog. Deci voi fi ocupat in urmatoarea perioada, tocmai cu subiectele pe care le-am mentionat mai sus. Si totusi, cred ca vom reusi sa ne intalnim destul de des in blogosfera. Inainte!

No comments: